گیم پد دوبل ساده Macher مچر مدل MR56

دسته:
شناسه محصول: 1123
ویژگی‌های محصول
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
ارسال از انبار دی نت
ضمانت اصالت کالا
موجود
  • ارسال توسط قیمت خرید فروش | فروشگاه دی نت
بازگشت
  • ارسال توسط قیمت خرید فروش | فروشگاه دی نت
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار قیمت خرید فروش | فروشگاه دی نت تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک قیمت خرید فروش | فروشگاه دی نت در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

۳۰۱,۹۰۰ تومان

wws پشتیبانی دی نت در مورد محصول سوال دارید؟! بپرسید...

توضیحات

گیم پد دوبل ساده Macher مچر مدل MR56

قیمت خرید گیم پد دوبل ساده Macher مچر مدل MR56

گیم پد دوبل ساده Macher مچر مدل MR56 دارای پورت USB و دوازده کلید با عملکرد بالا و کلید های نرم و قابلیت پشتیبانی از تمامی ویندوزها را دارد. ساختار پبشرفته این دسته بازی برای سهولت کنترل در هنگام بازی مناسب میباشد. از مزایای دیگر استفاده از گیم پد نسبت به کیبورد و موس خستگی کمتر در زمان های طولانی که گیمرها برای بازی سپری میکنن میتوان اشاره کرد.

هر اندازه هم که شما با کنسول های بازی مشکل داشته باشید.باید بپذیرید که بازی های رزمی، فوتبال، ریسینگ و با کیبورد و موس برای شما چیزی جز کابوس نیست.فرض کنید بخواهید بازی مثل تیکن را با کیبورد انجام دهید! پیاده کردن همه تکنیک ها با کیبورد واقعا زجر آور خواهد بود. (مسئله خراب شدن کیبورد بعد از مدتی استفاده هم وجود دارد). وقتی شما تصمیم به خرید گیم پد می گیرید با انبوهی از مدل های رنگارنگ ، با طراحی های به ظاهر عجیب روبه رو می شوید.که انتخاب را برای شما ممکن است دشوار سازد به طور کلی دسته های بازی را میتوان به دو بخش ساده و حرفه ای تقسیم بندی کرد.

بهترین قیمت و کیفیت خرید انواع لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ در فروشگاه اینترنتی دی نت

گیم پد دوبل ساده Macher مچر مدل MR56

توضیحات تکمیلی

گارانتی

رنگ

کیفیت

اورجینال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

محصولات مرتبط