خمیر سیلیکون 8 گرمی Arctic MX4 ابی (100% اورجینال)

THERMAL COMPOUND ARCTIC MX4 8g
دسته:
شناسه محصول: 464-1-1-1-1
ویژگی‌های محصول
گارانتی سلامت فیزیکی کالا
ارسال از انبار دی نت
ضمانت اصالت کالا
موجود
  • ارسال توسط قیمت خرید فروش | فروشگاه دی نت
بازگشت
  • ارسال توسط قیمت خرید فروش | فروشگاه دی نت
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار قیمت خرید فروش | فروشگاه دی نت تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک قیمت خرید فروش | فروشگاه دی نت در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

۵۶۶,۰۰۰ تومان

wws پشتیبانی دی نت در مورد محصول سوال دارید؟! بپرسید...

توضیحات

خمیر سیلیکون 8 گرمی Arctic MX4 ابی (100% اورجینال)

قیمت خرید خمیر سیلیکون 8 گرمی Arctic MX4 ابی (100% اورجینال)

خمیر سیلیکون اروجینال mx4

خمیر سیلیکون یکی از ابزارهای انتقال حرارت می باشد که با وجود قیمت پایین، تاثیر زیادی در عملکرد لپ تاپ شما دارد. وظیفه خمیر سیلیکون خنک کردن قطعات نیست، بلکه خمیر سیلیکون یک رسانای انتقال حرارت است که باعث تبادل حرارت بین پردازنده و هیت

سینک می شود. در واقع یک سری بی نظمی در سطح پردازنده وجود دارد که خمیر سیلیکون با پوشاندن این بی نظمی ها به انتقال بهتر گرما به رادیاتور کمک نماید. بنابراین، می تواند مشکل افزایش دمای قطعات، به خصوص CPU را حل کند.

کیفیت خوب اثبات شده:

طراحی بسته بندی های خمیر حرارتی ما چندین بار تغییر کرده است، فرمول ترکیب بدون تغییر باقی مانده است، بنابراین خمیرهای MX ما کیفیت بالایی دارند.

عملکرد عالی:

خمیر حرارتی 8g ARCTIC MX-4 از ریز ذرات کربن ساخته شده است که هدایت حرارتی بسیار بالایی را تضمین می کند. این تضمین می کند که گرمای CPU/GPU به سرعت و کارآمد دفع می شود

کاربرد ایمن:

MX-4 8g بدون فلز و رسانای غیر الکتریکی است که خطرات ناشی از اتصال کوتاه را از بین می برد و حفاظت بیشتری را به کارت های CPU و VGA اضافه می کند.

دوام بالا:

برخلاف ترکیب حرارتی فلز و سیلیکون،8g MX-4 در طول زمان به خطر نمی افتد. پس از اعمال، نیازی به استفاده مجدد از آن ندارید زیرا حداقل 8 سال طول می کشد

استفاده آسان:

با قوام ایده آل، استفاده از  8g MX-4 بسیار آسان است، حتی برای مبتدیان.این خمیر سیلیکون تحت استاندارد کشور المان تولید شده است.

خمیر سیلیکون خوب mx4

تست انتقال دمایی خمیر سیلیکون MX-4 :

 

 

 

بهترین قیمت خرید انواع خمیر سیلیکون و لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل را از فروشگاه مرکز پخش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل دی نت بخواهید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

محصولات مرتبط